DoporučujemeZaložit web nebo e-shop

Mapy

Mapy ve hře

Ve hře MU Online je myšlena mapou každá lokace, v níž se může hráč pohybovat. Nezáleží na tom, zda stojí, obchoduje, či zrovna bojuje a pracuje tak na svojí postavě. Tyto lokace (mapy) se liší samožřejmě svým vzhledem, velikostí, ale také druhem a počtem příšer, které se zde vyskytují. Od toho se odvíjí i to, že například v obtížnějších mapách narazíme na lepší itemy (drop). Přemisťovat mezi těmito mapami lze i nadálku, a to pomocí tabulky pod klávesou "M", nebo pomocí příkazu /move "název mapy". Pojďme si tyto lokace (mapy) představit:

 Lorencia

Rozlehlá mapa ve středu Kontinentu MU. Jedná se vpodstatě o základní a centrální mapu v kontinentě MU. Expit se zde vyplatí postavám s nejnižším levelem, nanejvýš do 60 - 70 lvl, poté je výhodnější zvolit mapu jinou. Tato se nevyznačuje ani bůhvíjakým dropem, základní výbavu pro začínajícího válečníka zde ovšem seženete. Mnohem důležitější je tato mapa v samém centru. Odehrávají se zde rozličné obchody a transakce. Naleznete zde také drtivou většinu NPC ve hře. Vstoupit přes teleport lze od levelu 20 (resp. 10).

 Noria

Noria je svět všech Elfů. Rodí se zde noví Elfové, také se zde objevují po resetu. Proto můžeme s klidem říct, že po Lorencii je Noria druhým nejrušnějším místem. Jedná se o obrovskou zarostlou plochu, ve které nalezneme velice snadné příšery vhodné pro začínající hráče. Drop itemů je adekvátní úrovni monster. V Norii sídlí spousta NPC, zejména Fialový Goblin, známý pod pojmem "Chaos mašina". Vstoupit přes teleport lze od levelu 20 (resp. 10).

 Dungeon

Dungeon na našem serveru představuje pouze pomenší část této původně obrovské sítě jeskyních labyrintů, a chodeb. Monstra v Dungeonu jsou o krapet silnějšínež v Lorencii, ovšem hlavním lákadlem je velký počet příšer, tudíž zajímavá možnost k expení. Dungeon přestává být atraktivní z hlediska expů cca na 80. až 100. levelu. Vstoupit přes teleport lze od levelu 30 (resp. 20).

 Devias

Devias je věčně zasněžená, větrná a chladná lokace. Nalezneme zde o něco obtížnější monstra, dokonce i drop z nich je zajímavější než v Lorencii a Norii.Devias jerozdělen do 4 částí, přičemž poslední, čtvrtá část je ze všech nejtěžší. Expit v této lokaci přestává být výhodné někdy kolem 100. až 150. levelu. Vstoupit přes teleport lze od levelu 50 (resp. 33).

 Lost Tower

Obrovská, původně opuštěná věž. Později zde Kundun vyslal velký počet svých poslužníků, aby tuto věž střežili. Samotným vládcem Lost Toweru je Balrog, ohromné rudé monstrum s obří kosou. Celá věž je rozdělena do 7 podlaží. Lost Tower poskytuje zajímavé spoty s monstry, tudíž i dobré expy. Utkat se tváří v tvář s monstry v Lost Tower vyžaduje odhadem 2 resety. Vstoupit přes teleport lze od levelu 70 (resp. 46).

 Atlans

Atlans je obrovský vodní svět, oceán omývající zejména Tarkan s Norií. Atlans je rozdělen do 4 částí, přičemž každá z nich nabízí různě těžká monstra a různou úroveň expů. Celý Atlans ovládá monstrum Hydra. Vydat se do Atlansu se doporučuje pouze válečníkům s resetem větším jak 5. Vstoupit přes teleport lze od levelu 60 (resp. 40).

 Tarkan

Poušť Tarkan se stala útočištěm mnoha různě silných monster. Tarkan je rozdělen do 3 částí, přičemž v každé jsou velice zajímavé místa na expení. Pro přežití v Tarkan 1 se doporučuje reset minimálně 10, pro Tarkan 2 reset 20 a pro Tarkan 3 reset 300. V poslední části také hojně padají itemy na 3rd Přestupový Quest. Vstoupit přes teleport lze od levelu 150 (resp. 133).

 Icarus

Icarus, mapa, do níž mohou vstoupit jen bojovníci s křídly nebo v sedle Dinoranta, patří k nejtěžším mapám vůbec. Setkáte se zde s několika druhy monster. Spojují je dva znaky, velká obtížnost a zajímavý drop. Icarus střeží mocný Phoenix of Darkness, zjevuje se každou hodinu. Střetnout se s ním mohou jen ti nejlepší z nejlepších. V Icarusu též padají itemy pro 3rd Přestupový Quest. Do Icarusu je radno vstupovat s resetem vyšším jak 300. Vstoupit přes teleport lze od levelu 200 (resp. 166)

 Kalima

Kalima, podvodní mapa, rozdělená na 7 úrovní. Do šesti úrovní se dostanete vstupenkou Lost map, sedmá je bonusová. V Kalimách se nachází velké množství fleků, což ve výsledku činí z Kalimy jedno z nejlepších míst na expení pro hráče širokého spektra zručnosti. Na konci Kalimy 6 se nachází samotný Kundun, jež nabízí nejlepší drop itemů ve hře. Vstoupit přes teleport lze od levelu 50 (resp. 33).

 Aida

Rozlehlá, členitá mapa, lemovaná příkrámi srázi, propastmi a vodopády. Aidu křižují klikaté a nepřehledné pěšiny. Aida je plná bizardních monster. Ovšem, nabízí opravdu znamené místo pro expení. Také drop činí Aidu velmi atraktivním místem. Samotnou Aidu stráží mocné monstrum Hellmaine. Efektivně expit v Aidě zvládne každý bojovník s resetem okolo 50 a výše. Vstoupit přes teleport lze od levelu 200 (resp. 166).

 Stadium (Arena)

Stadium je mezi hráči zřejmě nejoblíbenější lokace na expení vyšších levelů. Nachází se zde přehledně rozčleněné ohrady plné různě těžkých monster. Na své si zde přijde každý, kdo má 10 - 30 resetů. Stadium je rozděleno do 2 částí, v druhé části jsou monstra o něco těžší a optimální reset činí 30 - 70 resetů. I když o ní mluví spousta hráčů jako o nejlepší mapě k expení, říká se, že jsou mnohem zajímavější a možná trochu nedoceněné lokace. Vstoupit přes teleport lze od levelu 200 (resp. 166).

 Barracks

Hustě zarostlá, rozlehlá mapa, monstry podobná Aréně. Na své si zde přijdou různě silní válečníci, již od 20. resetu. Mapa je rozdělena na 2 části, druhá část je o něco těžší. Na samém konci Barracs najdeme monstra potřebná ke splnění 3rd Přestupového Questu.

 Refuge

Refuge, v překladu útočiště, je nevelká mapa oválného tvaru, plná těch nejsilnějších monster. Naskýtá se zde opravdu excelentní možnost vylepšít svoji postavu. Drop je v této mapě přímo znamenitý. Do této mapy se mohou odvážit jen ti nejsilnější dobrodruzi, kolem 300 resetů a více. Vstoupit přes teleport lze od levelu 300.

 Kantru

Kantru je lokace naprosto jiného charakteru než ostatní část Kontinentu MU. Věděcký výzkum tamních obyvatel zajistil Kantru prosperitu a technologie. V této mapě se usídlila obzvláště obtížná a záludná monstra Kundunových legií. Kantru je rozděleno do 3 částí, přičemž v poslední se odehrává Kantru (Maya) Event. Do Kantru je radno vstupovat pouze válečníkům s resetem větším jak 100. Vstoupit přes teleport lze od levelu 200 (resp. 166).

 LorenDeep

Lokace, na níž leží slavný hrad. Odehrává se zde Castle Siege a Loren Deep Event. Vstoupit přes teleport lze od levelu 100.